<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5472655622449340362\x26blogName\x3dFairytale\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://nadiahhsyafiqah.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nadiahhsyafiqah.blogspot.com/\x26vt\x3d-3967901589570144613', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
FAIRYTALE;
Diary's
Owner
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
Dear Love
Monday, August 5, 20134:38 PM

Hellooooo everybody ! Lama betul da aku tak buka blog ni *sapu habuk.
Begini la jadinya biler budak asrama yang dapat balik sebulan sekali je. Huuuuuu~ Sedih hidup !
Harini aku nak post pasal seseorang yang aku sayang sangat sangat *blushing. Sorry if post ni buat kalian meluat >.<
Firstly , aku tak sangka yang aku boleh tersayang dia. . Sudah semestinya . Aku rapat dengan dia lepas aku pindah dari SMTJ . Sedih kan ? Dah pindah baru rapat sob~sob Now aku di SMTM dan dia still di SMTJ.
Dia tempat aku meluah perasaan. Dia yang selalu bagi nasihat selain Ily , Budin , Hanis , Rara , Awie and Jepun. Dia selalu dengar masalah , selalu teman aku  , selalu happy kan aku and everything . Makin hari kitaorang makin rapat dari kawan biasa kitaorang jadi TTM . Hehe sweet kan ? Kayyy sila muntah hijau sekarang kalau meluat >.< 
Then kadang-kadang tu ade la gaduh jugak . Punca dia dia dia ! Aku baik hehe . No la , ade jugak berpunca dari aku . Mengada kemain lagi aku bile dengan dia . Gaduh tak lama sebab dia pandai pujuk . Melting kita awwwww~ *kipas muka. Dia selalu pujuk kalau aku merajuk tapi bila dia ? Hmm aku buat don't know je la haha. Kejam ? Well , dah cegini cara aku nak buat macam mana kan ? Nasib baik dia tetap sabar dengan aku. Dia selalu suruh kawan kawan aku ajar aku cara pujuk orang. Aku ? Tak kuasa 'beta' nak layan. Bila aku da ready aku belajar kayy ?
Itulah kisahnya . Dari Musuh menjadi kawan and dari kawan menjadi yang tersayang . Hopefully relationship ni berpanjangan and hopefully dia la yang boleh membimbing aku nanti selain ayah aku. Ya Allah kau lindungi la aku dari pekara-pekara yang tak elok. Aminnn~
-THE END-