<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5472655622449340362\x26blogName\x3dFairytale\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://nadiahhsyafiqah.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nadiahhsyafiqah.blogspot.com/\x26vt\x3d-3967901589570144613', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
FAIRYTALE;
Diary's
Owner
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
Kawan and Musuh
Saturday, November 3, 20124:14 PM




Hello guys ! Hari ni aku nak cerita pasal seorang classmates aku ni nama dia Hilman Afiq. Dia ni kadang-kadang boleh jadi tersangat la baik and kadang-kadang boleh jadi tersangatlah EVIL !!

Aku nyirap jugak ar biler dia jadi evil. Rasa macam nak tampar muka dia laju-laju , mulut dia pergh bukan main pedas lagi biler berkata-kata. Sebab tu boleh dikatakan hampir setiap hari aku berperang dengan dia kat sekolah , tak percaya tanyalah classmates aku yang lain >.<

Aku suka biler dia jadi seorang yang baik. Biler dia baik fuyoo orang pun macam tak percaya dia ni mulut macam longkang. Macam haritu mase kelas Lukisan Kejuruteraan dia tolong aku buat Autocad , baikkan dia ? hahaha. Tapi dalam mase tengah buat tu ade jugak berperang dengan dia. Yela , semua dia yang buat , sepatutnye ajar la aku sekali , baru la aku tahu buat. Dah malas nak bergaduh aku diam je lepas tu.

Ade satu kali tu aku da geram sangat aku sound dia terus je. Aku diam and tak bercakap langsung dengan dia. Dia tahu aku marah pastu dia tanya aku okayy or tak ? Hurm , dulu aku memang sentap giler kalau bergaduh dengan dia tapi sekarang aku malas nak amik kesah sangat ape-ape pun aku tetap sayang dia as my friends :)

 Baru-baru ni dia cakap dia nak pindah :'( Sedih la pulak kan ? hahaha. Mesti aku rindu dia nanti , dah takde kawan nak bergaduh. Ape-ape pun aku harap dia akan okayy dengan tempat baru next year. Take care kawan :) Jangan lupa aku tau ^^