<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5472655622449340362\x26blogName\x3dFairytale\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://nadiahhsyafiqah.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nadiahhsyafiqah.blogspot.com/\x26vt\x3d-3967901589570144613', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
FAIRYTALE;
Diary's
Owner
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
Freedom
Monday, February 3, 20148:09 PM



Finally tamat jugak gelaran aku sebagai pelajar sekolah menengah . Fuhhhh . Bahagia tahap tak ingat okayy . Bende da lama da tapi aku baru nak post . Haihh . Nampak tak yang gua busy . Hehe . Busy ape je kalau setakat tanam anggur kat rumah kan ?

Dah alang alang aku makeover blog ni , ape salah post sekali kan ? Bak kata pepatah sambil menyelam minum air . Ehh ! Betul ke ? Haha . Kalau salah maaf la ye . Akhirnya habis jugak aku menukar blogskin blog ni . Sebenarnye dah buat berape hari yang lepas . Cari blogskin punya pasal tu yang harini baru siap . Sorry kalau tak cantik . Maklumlah citarasa setiap manusia berlainan kan ?

Okay sekarang nak cerita pasal duty aku sepanjang zaman menganggur ni . Tahu tak penting tapi saje je nak post . Duty aku ni boleh la disamakan dengan maid . Basuh baju aku lipat baju aku basuh pinggan aku basuh baju aku and kalau bole semua aku la kan . Family aku yang lain semua kerja . Haih . Berjimba aku sorang sorang kat rumah . Tengok tv kemain bosan lagi . Cerita semua ulang ulang .
Kalau nak keluar pun tak bole . Haih . Mak aku tak kasi . Kenape la nasib ku begini tsk tsk tsk . So aku takde la freedom sangat kan ? Salah tajuk entry tu . Hmm

Selain daripada membuta , makan dan minum sekarang aku tengah amik lesen . Wuuuuu~ boleh drift doe nanti . Hahaha . Dalam mimpi je la kan . Keluar rumah pun susah ini kan pulak nak drift . Mula mula tu aku taknak amik sebab aku takut accident nanti or aku punca jadi orang lain accident . Taknak weyh . Seram ! Akhirnya terpaksa juga aku amik tanpa kerelaan diri ini sob~ sob~ sob~



Jadi itulah kisahnye sepanjang aku duduk di rumah . Sorry kalau bosan . Maklumlah penganggur terhormat ni duduk rumah dan kadang kadang je keluar . So tiada story yang menarik . Bye bye