<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5472655622449340362\x26blogName\x3dFairytale\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://nadiahhsyafiqah.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nadiahhsyafiqah.blogspot.com/\x26vt\x3d-3967901589570144613', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
FAIRYTALE;
Diary's
Owner
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
Pasukan Sorak
Friday, May 25, 20126:00 PM


Holla guys.....Long time no see la. Almaklumlah orang busy byk kerja. 
Huarrrgghhh...memang tension giler because minggu lepas tak balik sebab
aku masuk kumpulan sorak untuk Japan Asia Junior Cup Hockey (klu x silap aku la)
Seriously , player Japan tersangatlah ramah. Aku suka giler , diorang semua baik n suka senyum. Rase macam x nk balik je masa tu. Yang paling comel antara diorang ialah kunasagi . murata n sasaki. Banyak giler pic yg kitaorang amik untuk buat kenangan..mwehehe
Paling seronok biler aku dapat tuala salah seorang player tu...aku lupa la pulak sape name dorang. De jugak budak sekolah yang lain dapat. Dorang semua x basuh tuala tu..uuwweekkkss !! geli dho. Aku balik daripada game tu terus pergi basuh tuala tu sebab aku geli. After basuh bau dia wangi giler , mwehehe. Bau soflan warna pink.
Kawan kelas aku si Emir tu dah macam takut2kan aku. Dia kata "kau tahu tak player tu gune untuk lap ape tuala tu ??" Aku cakap lantak ar aku dah basuh bukannye de pe2 lagi pon.  Dia macam biase la dengan perangai Annoying dia tu , dye still cakap bende sama. Nasib baik la kau kawan aku Emir Rizal kalau x dah lame kena cepuk dengan aku. Haish "=.="
Mase sorak ni kitaorang rasa bebas giler , dapat release tension. Duduk asrama rasa macam tak nak balik je. Hurm , pe2 pon tahniah la pada sekolah Iskandar shah n voka melaka tengah sebab menang sorak terbaik.


Me =)

                                                           
 With Aino and ben

                                           
With Jurulatih Pasukan Korea & Jepun



Ni la Ijal , tengok cara dah tahu dia ni gila2 , errrrr "=.="

                                                                 
 with Ily


   Murata jersey no.13 < 3


With Sasaki jersey no.18 < 3 (yang pakai tuala pink hitam)
Sweet Memories with Japan Hockey Player  : )