<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5472655622449340362\x26blogName\x3dFairytale\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://nadiahhsyafiqah.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nadiahhsyafiqah.blogspot.com/\x26vt\x3d-3967901589570144613', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
FAIRYTALE;
Diary's
Owner
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
Everlasting Friendship
Tuesday, May 29, 201212:35 AM





Seriousnye muka.... *Seram*

Yang pakai baju putih ni nama dia Muhd Hilmi. Dia ni kawan aku at tuisyen and merangkap kawan aku sekarang. Dia ni baik giler , sebab ape aku cakap dia baik ? Sebabnye hari tu masa aku pegi hoki tu dia tolong aku belikan KFC , kenyang giler aku hari tu sebab makan KFC. Masa mula-mula masuk tuisyen aku selalu gaduh dengan dia. Ade ke patut dia and kawan dia panggil aku " budak sombong " *kurang asam punya budak*. Haish , menyirap je aku dengan dia masa tu. Langsung aku tak pandang dia pun lepas tu. Dalam gaduh-gaduh tu rupa-rupanye dia ni anak kawan ayah aku. Seriously , aku macam tak percaya je dia ni kenal ayah aku and aku pernah jumpa dia masa aku sekolah rendah dulu. Daripada musuh , akhirnye jadi kawan. Aku tak ingat macam mana aku boleh baik dengan dia. Paling best , tahun lepas dia pergi terengganu and dia de belikan aku patung penyu *comel* Nanti kalau dapat hangout , aku kena belanja dia tiket wayang sebab banyak bende dia dah tolong aku ^_^



Amboi ! Bukan main senyum lagi *model iklan gigi*

Ni lagi sorang , Nama budak dekat atas ni pulak Muhd Hafizuddin Bin Saiful Azam. Siapa dia ni ?? Erm ... Erm ... Erm , Buah hati aku la , hahaha. Cet ! Tegak macam pembaris la korang , dan-dan je percaya *tuan punye gambar jangan mengada-gada nak senyum2*. Dia ni kawan tuisyen and merangkap kawan aku sekarang ni. Dia ni pun macam si hilmi jugak. Masa aku first kenal selalu gaduh je , dia ni join the club si hilmi panggil aku budak sombong. Kalau korang , korang pun sakit hati kan ? Begitu jugak dengan aku. Mamat ni boleh la dikategorikan sebagai kembar si hilmi sebab kat mana ade hilmi kat situ la ade dia. Agaknya kalau dating dengan "Makwe" pun si hilmi ni ade. Ish2 *geleng kepala*

Dorang berdua ni sekolah at Sekolah Menengah Vokasional Melaka Tengah. Untunglah dapat sama sekolah. Kalau tak aku pun join dorang masuk sekolah tu amik jurusan Elektrik Elektronik tapi aku yang degil nak masuk teknik jasin jugak. Now , tanggung la padahnye *senyum tayang gigi* Kalau aku mengadu something yang buruk pasal Teknik Jasin dia mesti akan cakap " tu la kau aku dah suruh masuk sekolah aku kau tak nak" Okayy fine macam nenek2 dia membebelkan aku. Puas dah dorang berdua ni pujuk masuk sekolah tu tapi aku still tak nak. Yela , sekarang ni dah bulan lima , kat Teknik aku ambik Mekanikal , takkan dekat Voka aku nak ambik Elektrik Elektronik lak ? Susah la nak kena study balik. Haish , sedih tak dapat nak satu sekolah dengan dorang. Menyesal weyh = ( Boleh tak kalau nak putarkan masa balik ?? *wink

p/s : Story ni tak ade ape2 maksud pun , aku just nak story pasal 2orang kawan aku kat atas ni. Sorry pada hilmi and apiz because aku dah curi gambar dorang , hehehe. Sorry Bro !! >.<