<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5472655622449340362\x26blogName\x3dFairytale\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://nadiahhsyafiqah.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nadiahhsyafiqah.blogspot.com/\x26vt\x3d-3967901589570144613', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
FAIRYTALE;
Diary's
Owner
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
Tingkatan 4
Friday, January 6, 20129:44 PM

 
 
wohooo~  hello-hello peeps :) !!! Macam mana dengan hari2 korang happy or sedih?? Klu happy tu bagus and kalau yg sedih lak , pandai2 la g happy kan diri anda , chill ok !!

Sekarang aku nak ceritakan kisah aku di sekolah. Almaklumlah budak baru masuk form 4 >.<

Ok ! Hari first tu , aku n bdk2 lain diberi taklimat untuk pilih aliran pe nanti , kalau at sekolah lain mesti byk aliran kan? Tapi sekolah aku cuma de 3aliran je iaitu SAINS , AKAUN dan SYARIAH. Mula2 tu aku memang berhasrat nak amik kelas syariah but tak tahu kenape hati aku macam terpanggil nak amik kelas akaun. 

Ramai yang kata kelas akaun susah <memang susah pun>  yela , dengan de subjek add math , mode math n prinsip akaun. ayoyoyo pening kepala ana. Tapi aku amik ni sebgai satu cabaran buat aku , ni bukan kes brlagak pandai ok , ape salahnye kalau kita cuba.

Nasib baik nama aku memang dah tersenarai dalam kelas AKAUN , syukur alhamdulillah !!!

wehehehe~ kita belajar akaun beb , cam x percaya jek.

Dalam happy2 tu aq de bengang la dengan sorang budak kelas sains ni , de ke patut dye ckp at kwn aq " buat pe ko nak msuk klas syariah? kelas ni x de masa depan la"  aku geram giler. Yela , pe hak dia nak cakap mcm tu tahu la dye dpt msuk kelas SAINS tapi janganlah trlalu bangga and memperlekehkan kelas lain. 
 
Kau jgn pikir orang lain mcm patung yg x de prasaan , so be careful bila menuturkan sesuatu pekara , ok sayang??





p/s : Manusia ni seperti roda , kdang2 ia diatas dan kdang2 ia di bawah , so kita kenalah beringat2 sbelum
         kena yup and one more thing jangan nak terlalu bangga dengan kejayaan yg belum pasti mnjadi milik
         kita selamanya