<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5472655622449340362\x26blogName\x3dFairytale\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://nadiahhsyafiqah.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nadiahhsyafiqah.blogspot.com/\x26vt\x3d-3967901589570144613', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
FAIRYTALE;
Diary's
Owner
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
Sayonara
Monday, January 16, 20124:54 PM


Yo ! Wazup-wazup you all , hehehe. Sorry ye hari terlebih vitamin lak sebab tu excited semacam. Korang mesti pelik kan baca title post aku ni ? Tak pelik? Tak pe la abaikan je title post aku tu. Sekarang aku nak story tentang ape yang terjadi pada aku hari ini , wink ~

Dengan bangganye aku nak cakap hari ni aku tak pergi sekolah , hehehe. Ni bukan ponteng ye , saya cuti beralasan. Alasan aku tak datang sekolah hari ni sebab aku pegi Sekolah Menengah Teknik Jasin. Yang orang melaka mesti tahu sekolah ni kat mane kan? , luar melaka aku tak tahu la korang tahu or tak.

Aku pegi sekolah tu sebab nak mohon sekolah situ , ye la dah sekolah teknik lagi satu tu tak sudi nak terima aku at sekolah tu so aku pun bawak la diri aku mohon sekolah lain lak.

Yang paling happy , aku dapat jumpa kawan baik aku si Munirah Karim a.k.a Kucing kurap hahaha.




Comel Kan ????

Korang jangan fikir dia de kurap lak , aku panggil camtu sebab ade story pasal Mun si kucing kurap dalam buku sekolah kitaorang , hehehe.

Dia la menghasut aku mohon masuk sekolah tu. Punya la aku menangis bagai nak rak masa jumaat lepas sebab dia nak pindah. Last2 aku pon join the club nak mohon situ. Harap2 dapat la kan , result aku bole dikatakan ikut syarat yg dia tetapkan cuma  Math aku tu la sengal sikit dapat C lak. Harap sangat2 pengetua sekolah tu lembut hati nak pilih aku masuk sekolah tu. AMIN :)

Macam-macam kitaorang cerita tadi , macam tak jumpa setahun padahal baru dua hari jek x jumpa. Dia stay asrama so , nanti dia la kena calling2 aku, aku nak call dia x boleh , haish~



 
Don't forget that okayyy ^_^

Hanya mampu berdoa supaya aku dapat masuk sekolah tu. Dapat la lepak macam dulu-dulu balik. Inilah cerita yang berkaitan dengan title post aku tu , walaupun pelik tapi ADE AKU KESAH ?? Hehehe.
I got to go , bye-bye and once again ASSALAMUALAIKUM  <tak jawab dosa , kalau jawab sayang>

 
Kenangan Kami Tahun Lepas ^_^

p/s : Munirah karim jangan nakal2 masa aku x de , aku nak kau hampar karpet merah kalau aku dapat masuk  sana nanti ok , hehehe. Semoga Persahabatan Kekal Selamanye :)