<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5472655622449340362\x26blogName\x3dFairytale\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://nadiahhsyafiqah.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nadiahhsyafiqah.blogspot.com/\x26vt\x3d-3967901589570144613', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
FAIRYTALE;
Diary's
Owner
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
Kawan
Wednesday, December 21, 20112:44 AM

 
 Hello-hello , sebelum aku nak mulakan story aku ni , aku nak gebang jap , tentang perasaan aku masa menulis post ni , eh! jap , silap-silap , perasaan masa menaip post ni harap maaf salah taip lak  
 
Ok ! Perasaan aku skarang ni memang tengah risau and bercelaru sangat because RESULT PMR KELUAR ESOK BEB !! Risau giler sekarang ni da tengah tahu risau sempat online kan? Entah pe la aku dapat nanti kan? Aku hanya mampu berdoa dan bertawakal je pada ALLAH aku da cuba sedaya upaya dan moga-moga result aku excellent dan dapat mengembirakan family and diri aku sendiri :)

Sekarang tutup cerita pasal bende tu dulu , hehe. Tajuk post aku kawan , semua orang dalam dunia ni ada kawan , termasuk la diri hamba yang sedang bermuram durja ni cewaaahh , kerabat sangat la kan nak guna ayat ala2 istana ni. Bila da berkawan tak semesti semuanya indahkan mesti la kadang2 tu ribut taufan , petir dan guruh segala bagai datang melanda. Cecita sikit sape yg x pernah bergaduh dgn kawan dye bgitahu aku spe org tu , nak mintak petua sikit kekeke.
 
Hurm , aku selalu rasa dipinggirkan bila dengan kawan-kawan aku tak semua la , sesetengah jek Aku x tahu kenapa perasaan ni muncul , musykil jugak. Kadang-kadang tu aku cuba buat sehabis baik untuk sorang kawan aku ni. Aku selalu rasa kecik hati dengan dia walaupun aku tahu aku x sepatutnye + x baik kecik hati dengan dia Aku sedih jugak bila pikir pasal bende ni. 
 
Aku x penting ke di mata dorang atau aku ni skema sangat or terlebih manja and x sesuai dengan diri korang.
Aku perlukan jawapan dari dorang tapi aku takut nak tanya sengal kan? nak jawapan tapi tak tanya soalan  Aku kadang2 terpaksa menjadi seorang yang hikpokrit. Depan dorang selalu aku selalu cuba untuk tersenyum sehabis mungkin tapi dalam hati cuma ALLAH je la yang tahu perasaan aku masa tu. Kawan2 aku kbanyakannye de kawan yg dorang da kenal dari sekolah rendah lagi . Aku ni entah macam mana boleh tersesat dekat sekolah situ agaknya , hehe :'(

Nak ungkit hal ni kat dorang , pe dorang kata lak nanti. Risau kalau2 dorang lagi jauhkan diri dari aku. Aku x nak macam tu. So , aku pendam je la sorang2 , nak cite at akaq aku , dia tu susah cikit . Mak aku lak , aku x nak bebankan mak aku yg sudah sedia busy. Hanya dekat blog yang x berapa nak cantik aku ni la selalu aku luahkan. Nak cite at kawan lelaki aku , dia x sama sekolah ngan aku , mngkin dia x kan faham.
 
De someone yang aku anggap kwan karib aku , lngsung x anggap aku mcm tu
 pon , sedih aty gua beb biler baca statement dia at fb. Aku sedar , aku x de hak nak paksa orang suka berkawan dengan aku. Aku ni x de la baik sangat kan. Tahun depan aku buat keputusan untuk pindah dari sekolah tu. Masalah utama aku haruslah sebab subjek b.arab. Nsib baik mse sebelum exam de sorang ustazah ni murah hati nak ajar aku last minute. Mungkin dengan pemergian aku nanti dapat menggembirakan aty orang yang sudah sedia maklum membenci aku.

Ok ! setakat sini jek untuk hari ni , tak boleh nak sambung cerita la , air mata da menitis la weyh , aku sensitif sikit biler story pasal kawan ni. Kepada kawan2 aku yg lain , aku mintak maaf kalau aku ade buat salah , terguris hati korang. Mintak maaf ye , aku x brmaksud nak buat camtu.

p/s : Kali ni x de pe untuk di pesan