<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5472655622449340362\x26blogName\x3dFairytale\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://nadiahhsyafiqah.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nadiahhsyafiqah.blogspot.com/\x26vt\x3d-3967901589570144613', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
FAIRYTALE;
Diary's
Owner
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
Baju dipertikaikan
Friday, December 2, 201110:28 PM


Hello kalian , hehehe , da berapa hari tak menjeguk blog ni . Korang dah tengok cerita OMBAK RINDU?? belum? Haiii~ memang rugi la kalau belum. Cerita tu memang tersangat la best , romantik abis la. Bayangkan aku yang dulunya paling benci jiwang-jiwang ni tiba-tiba boleh tertarik nak tonton cerita ni. Ok sekarang ni bukan tu masalahnye , masalahnya adalah SALAH KE PAKAI BAJU KURUNG PERGI TENGOK WAYANG?? sebab semalam aku pergi tengok wayang and then de sekumpulan budak perempuan + lelaki ni pandang aku atas bawah pas tu dia gelakkan , aku pun pelik la. After that Aku pun diam je la , takkan aku nak tanya dia , kenapa dia gelakkan aku? Aku pun bla ar dari situ , sakit aty tengok dorang gelakkan aku. Entah macam mana la kan masa nak beli popcorn empat orang dari kumpulan dorang tu beratur at kaunter sebelah aku , aku buat bodoh je la , malas nak pandang lagi. Tiba-tiba aku dengar la kan salah seorang dari diorang kata "wei ! ko tengok minah sebelah ni , de ke pakai baju kurung g tgk wayang" lepas aku dgr tu , terus aku pandang at dorang and dorang terus pandang tempat lain. Kalau tempat tu x crowded dengan orang  , sah-sah aku dah cakap " sekurang-kurangnya , aku masih tutup aurat. Tak macam kau yang terdedah sana sini macam orang tak cukup kain :p. Nak buat pendedahan cikit , minah-minah tu datang dengan pakai skirt +  singlet jek. Hot gitu lorh ! Boleh x aku cakap camni?  ~peace~



Tengok ! Cikit punye cun baju aku , siap bunga2 lagi. Tu pun dorang gelakkan ~




p/s : pakai lah pakaian yang menutup aurat ! Don't forget that , kbye ^_^