<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5472655622449340362\x26blogName\x3dFairytale\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://nadiahhsyafiqah.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nadiahhsyafiqah.blogspot.com/\x26vt\x3d-3967901589570144613', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
FAIRYTALE;
Diary's
Owner
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
Suka kawan dengan dia
Sunday, November 6, 20119:58 PM






Hello2 semua ! salam sejahtera diucapkan .  Hari ni aku nak cerita pada korang tentang dua orang kawan aku ni . . aku suke giler kawan dengan dorang. Yang pertama nama dia IFFAH SYAZIRAH dia ni dulu budak sekolah al-asyraf , tahun ni baru dia pindah dekat sekolah aku . . Awal tahun dulu aku nan dia kawan baik je la . . x de la berkepit macam sekarang ni . . sekarang ni . . kat mane dia ade at situ jugak la aku ade . . dia ni lemah-lembut , caring n lain2 la pekara yang baik . . if aku de problem dia n lagi sorang kawan aku selalu ade . . aku sayang dia sangat2 . .



 
ni la iffah syazirah ! comel x? comel kan . . ^_^



Ok ! now aku nak cerita about my second friend lak . . name dia NADZIRAH BALQIS. Dulu aku paling anti dekat dia . . sebab dia ni pengawas at sekolah . . aku cam biase ar memang anti pengawas a.k.a mawas ni. Dalam sekolah pengawas la musuh aku (sesetengah je la) . Jujur aku cakap , aku memang tak suke dia . . dia ni agak skema sikit dulu buat bising je mesti dia da tegur . . kadang-kadang tu de la jugak aku berperang mulut sikit dengan dia. Tapi entah macam mana sekarang ni aku kawan BAIK gile dengan dia . . aku atau dia ade problem jek mesti cari antara satu sama lain. Lepak pun sekarang da same-same cuma waktu rehat je aku x rehat nan dia sebab aku rehat dengan budak comel yang dekat atas tu. Aku start rapat dengan dia mase trial exam pmr . . kitaorang berkongsi cerita about "SOMEONE" ni . . mase exam kebetulan lak dia duduk at belakang aku . . maybe dari situ la kitaorang makin rapat . . dia ni kalau buat math memang pandai ar . . aku baru jawab berape soalan je . . dia da abiz jawab (jeles dengan bdk pandai math) dia ni boleh tahan cun la . . muke putih kemerah-merahan gitu lorh .. 






Cik nadzirah balqis . . ! Cantikkan . . ?




Itu la serba sedikit tentang persahabatan aku dari x kenal terus jadi kawan baik . . Dari benci terus jadi sayang . . huhuhu . . Hope persahabatan aku berkekalan hingga ke akhir hayat -AMIN-


Iffah Syazirah & Nadzirah Balqis . . Aku sayang korunk sangat-sangat ♥ ♥