<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5472655622449340362\x26blogName\x3dFairytale\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://nadiahhsyafiqah.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nadiahhsyafiqah.blogspot.com/\x26vt\x3d2097407606712723835', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
FAIRYTALE;
Diary's
Owner
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
Yahoooo !!! MERDEKA . . ^_^
Wednesday, October 12, 201111:23 PM

Assalamualaikum . . ^_^
yahooooo . . akhirnye tamat sudah exam pmr . . syukur alhamdulilah aku dapat gak jawab paper 2 dengan
tenang . . huhuhu
Bertapa bahagianye hati aku sekarang ni . . berbunga-bunga tahu tak (orang bercinta pun kalah tau) hahaha . .
Yang paling best mase hari pertama exam . . wartawan surat khabar metro nan sinar pon ade sekali . . Kawan-kawan aku pon pe lagi mula la dengan murah hatinye bagi senyuman at wartawan 2 . . siap buat iklan gigi Darlie lagi tau . . Adoi ai sakit perut aku mase tu . . terus hilang semua rase takot aku mase ambik exam . . Ketua pengawas yang jage kitaorang tu pon tersenyum jek tengok perangai kitaorang. Aku baru tahu bertapa specialnye orang yang ambik exam ni . . bayangkanlah pensil jatoh pngawas amikkn , pensil patah dye tolong asahkan ,  ade semut dye tolong spraykan n pegi toilet pon de bodyguard . . hehehe . . bangge betol . tpi . . diorang buat camni macam lah kitaorg nak meniru sangat . . lain la kalau budak2 lain (peace) . . Hurm . . aku dapat merdeka sekejap je coz minggu depan de exam diniah pulak (almaklumlah budak skola arab la katekan) adoi ai banyak giler nak kena hafal . . T_T
. ape-ape pon wish me luck k . . ^_^

kbye . . <3


p/s: happy alwayz . . ^_*